×
 x 

A kosár üres

Lehet telefonon rendelni?

Igen lehet a weboldalunkon feltüntetett telefonszámokon. 061 258 51 57 / 0620 529 0049

Hogyan rendelhetek?

A rendelés leadásának legegyszerűbb módja amennyiben a webáruházon keresztül történik a rendelés.
Ez történhet regisztrációval vagy regisztráció nélkül is úgy, hogy „vendégként” megy a pénztárhoz. De telefonon vagy e-mailben is leadhatja rendelését.

Hogyan fizethetek? 3 féle módon lehet fizetni:

- Személyes átvételkor készpénzben budapesti irodánkban. Bankkártyás fizetés nem megoldott.
- Utánvéttel a termék házhoz szállítása esetében. Ebben az esetben 300.- Ft utánvételi díjat költséget számolunk fel.
- Banki előreutalással: ekkor a pénz jóváírását követően küldjük a megrendelt termékeket. Ekkor nem számolunk fel készpénz kezelési költséget. Ez a változat az egyetlen lehetőség a debreceni személyes átvétel esetén, mivel ott raktárunk van, ahol nem megoldott a készpénz kezelése.

Kell -e regisztrálnom magam a vásárláshoz?

Nem kötelező a regisztráció a vásárláshoz, vendégként is megrendelheti a termékeinket.

Hol és hogyan regisztrálhatok?

A Webáruház oldalán „Regisztráció” menüben lehet ezt megtenni. E-mail cím és jelszó megadását követően a regisztráció sikerességéről e-mail értesítést küldünk.

Van bemutatótermük, ahol a termékeket megtekinthetem?

Webáruház lévén nagy mennyiségű raktárkészlettel nem rendelkezünk. Azok a termékek amik megtekinthetőek nálunk weboldalunk „Raktár” oldalán megtalálhatóak.

Hogyan vehetem át a rendelésem?

A rendelés leadásakor a következő módozatok közül lehet választani:
- Személyes átvétel: történhet Budapesten vagy Debrecenben. Ezt a rendelés leadásakor jelezni kell. Ennek semmilyen plusz költsége nincs.
- Házhoz szállítással: futárszolgálattal oldjuk meg. Ennek költsége az oldalunkon megtalálható. Interneten történő rendeléskor az átvétel módjának megadásakor automatikusan hozzáadja ennek költségét a számlához. Budapesten saját embereinkkel szállíttatunk házhoz, így ebben az esetben kérhető az összeszerelés is külön költség ellenében.

Bankkártyával fizethetek a budapesti irodában személyes átvétel esetén ?

Egyelőre csak készpénzzel, vagy banki utalással, de dolgozunk rajta.

Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy e-mailt küldünk a megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely általunk megerősíti a leadott rendelését. A következő tájékoztatás már a megrendelt termék beérkezése után történik telefonon vagy e-mailen keresztül.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendelésekre csak a következő munkanapon tudunk megerősítő visszaigazolást küldeni. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. Amennyiben a következő munkanapon sem kapott megerősítést, érdeklődjön kollégánknál a 061 258 5157 telefonszámunkon .

Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

A raktáron lévő termékek telefonos egyeztetés után azonnal átvehetők a budapesti címünkön. Rendelés esetén az átlagos szállítási idő 1-2 hét, de egyedi esetekben előfordulhat, hogy ez kitolódik 3 hétre. Ezen felül vannak olyan termékek, amik a lengyelországi raktárban nincsenek készleten, ezek esetében külön információt adunk megrendelés után a pontos elérhetőségi dátumról.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Tájékozódhat erről a weboldalunkon megtalálható „Szállítási díj” oldalunkon. A kiszállítás díját a visszaigazoló e-mail minden esetben tartalmazza.

Lehetőség van-e hitelre vásárolni?

Nincs lehetőség.

Utalványt is elfogadnak?

Nem, utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

A rendelés leadását követően a weboldalunkon feltüntetett telefonszámunkon vagy e-mail címünkön.

Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen a kézbesítés pillanatában?

Amennyiben nem tartózkodna otthon a kézbesítés pillanatában, a futárszolgálat időpont egyeztetés céljából keresni fogja önt a rendelés során megadott telefonszámon.

Kérhetem a számlát elektronikus formában is?

Partnereinknek lehetőséget teremtettünk arra, hogy az elkészült számlákat akár elektronikus formában is biztosítsuk. Amennyiben szeretné ezt a lehetőséget használni jelezze ügyfélszolgálatunkon!

Mi a teendőm, ha a csomag kibontása után veszem észre, hogy a megrendelt termék sérül?

A sérült elemekről készült fotókat juttassa el e-mailen keresztül hozzánk ami alapján a gyártótól megkérjük a cserealkatrészeket.

Az ország egész területére szállítanak?

Az ország egész területére kiszállítjuk a termékeket egységes áron, ugyanis súlyalapú a számlázás.

Rendelkeznek-e garanciával a termékeink?

Igen, minden termékünk rendelkezik 1 év garanciával, Ettől eltérő esetben a garancia időtartama a termék leírásában külön feltüntettük.

A weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák-e az Áfát?

Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az oldal jobb felső sarkában található elfelejtett jelszó linkre, majd adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét, amire elküldhetjük új jelszavát!

Ha nem találod amit keresel ne menj el!

Több weboldalunk is van és munkatársaink tudnak neked segíteni megtalálni amit elképzeltél!
Hívj minket bizalommal!


FEL